WhatsApp Business API මගින් ගනුදෙනුකරුවන්ට වඩාත් ඉක්මණින් සන්නිවේදනය කිරීමට ව්‍යාපාරිකයන්ට උදව් කිරීමට නව යාවත්කාලීන කිරීම් ලැබේ

WhatsApp Business API මගින් ගනුදෙනුකරුවන්ට වඩාත් ඉක්මණින් සන්නිවේදනය කිරීමට ව්‍යාපාරිකයන්ට උදව් කිරීමට නව යාවත්කාලීන කිරීම් ලැබේ



වට්ස්ඇප් බිස්නස් ඒපීඅයි විසින් සමාජ පණිවුඩකරණ වේදිකාව සමඟ ව්‍යාපාර ආරම්භ කිරීම පහසු කිරීම සහ පාරිභෝගිකයින්ට එම ව්‍යාපාර සමඟ ඉක්මණින් සන්නිවේදනය කිරීමට ඉඩ සලසා දීම යාවත්කාලීන කිරීම් රාශියක් ලබා ගනිමින් සිටින බව ෆේස්බුක් සමාගමට අයත් පණිවුඩකරණ සමාගම බදාදා ෆේස්බුක් හි එෆ් 8 නැවුම්බව අතරතුර නිවේදනය කළේය. “සති” සිට මිනිත්තු පහක් වැනි කෙටි කාලයක් තුළදී යතුරු පුවරුව ධාවනය කිරීම සඳහා වට්ස්ඇප් බිස්නස් ඒපීඅයි වෙනස් කර ඇති බව සමාගම පවසයි. මිනිසුන් සහ ව්‍යාපාර අතර සන්නිවේදනය පහසු කිරීම සඳහා WhatsApp නව පණිවිඩකරණ විශේෂාංග ද ගෙන එයි. නවතම නිවේදන WhatsApp නව ව්‍යාපාර ආකර්ෂණය කර ගැනීමට සහ ඔවුන්ගේ අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් වෙත සමීප කරවීමට උපකාරී වනු ඇත.


F8 Refresh හි WhatsApp විසින් ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද එක් විශාල වෙනසක් වන්නේ ව්‍යාපාරවලට WhatsApp Business API භාවිතා කිරීම ආරම්භ කිරීමට ඇති වේගවත් අත්දැකීමයි. “ව්‍යාපාරයකට ව්‍යාපාර විසඳුම් සපයන්නෙකු සමඟ වැඩ කිරීමට හෝ අනාගතයේදී ෆේස්බුක් වෙතින් සෘජුවම සහාය ලබා ගැනීමට අවශ්‍ය වුවද, මෙම වැඩිදියුණු කිරීම් මඟින් වඩාත් මධ්‍යම හා විශාල ව්‍යාපාරවලට වට්ස්ඇප් හි පාරිභෝගික සංවාද පැවැත්වීම පහසු කරනු ඇත” යනුවෙන් වට්ස්ඇප් නිවේදනයක් නිකුත් කරමින් කියා සිටියේය.


වේගවත් යතුරු පුවරුවට අමතරව, ඒපීඅයි භාවිතා කරමින් ව්‍යාපාර තම ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සන්නිවේදනය කරන ආකාරය වට්ස්ඇප් වැඩි දියුණු කරයි. කාලෝචිත දැනුම්දීම් යැවීමට ව්‍යාපාර සීමා වී ඇති බැවින්, එය තවත් ආකාරයේ පණිවිඩ සඳහා සහය ගෙන එන බව එහි සඳහන් විය. නිදසුනක් ලෙස, මේවා කිසියම් භාණ්ඩයක් නැවත තොගයේ ඇති විට හෝ ලැයිස්තුගත නිෂ්පාදනයක් පිළිබඳ අතිරේක තොරතුරු ලබා ගන්නා විට දැන ගැනීමට මිනිසුන්ට ඉඩ දෙයි.

වසංගතයට ප්‍රතිචාර දැක්වීමට සෞඛ්‍ය බලධාරීන්ගේ වරින් වර යාවත්කාලීන කිරීම් උපකාරී වූ ආකාරය දුටු බවත්, තවත් ආකාරයේ සංවාද සඳහා සමාන සේවාවක් සැලසුම් කිරීමට එය ඉවහල් වූ බවත් වට්ස්ඇප් පවසයි.

මීට අමතරව, පාරිභෝගිකයින්ට ඔවුන්ගේ ප්‍රතිචාරය ටයිප් කිරීමට අවශ්‍ය නොවී, පණිවුඩ විකල්ප 10 ක් දක්වා මෙනුවක් පෙන්වීමට ව්‍යාපාරවලට ඉඩ දීමේ ක්‍රමයක් වට්ස්ඇප් විසින් සකස් කරනු ලැබේ. විකල්ප තුනක් දක්වා පිළිතුරු බොත්තම් ද ඇති අතර පාරිභෝගිකයින්ට ඉක්මන් තට්ටු කිරීමකින් තෝරා ගත හැකිය.

වට්ස්ඇප් විසින් නිර්මාණය කරන ලද නව අත්දැකීම් මඟින් ව්‍යාපාරවලට ඔවුන්ගේ අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට යම් පහසුවක් ලැබෙනු ඇත. ව්‍යාපාරවලට ප්‍රතිචාර දැක්වීමේ විකල්පයන් විශේෂයෙන් වට්ස්ඇප් භාවිතා කරන ව්‍යාපාරික ගනුදෙනුකරුවන්ට ඉක්මන් ප්‍රතිචාර ලැබීමට උපකාරී වන ස්වයංක්‍රීයකරණයක් ගෙන එනු ඇත.

ව්‍යාපාරයක් අවහිර කිරීමේදී ඔවුන්ගේ අත්දැකීම් පිළිබඳව ප්‍රතිපෝෂණ ලබා දීමට මිනිසුන්ට ඉඩ දීම සඳහා වට්ස්ඇප් නව විශේෂාංග ගෙන එයි.

පසුගිය මාස කිහිපය තුළ, වට්ස්ඇප් විසින් ව්‍යාපාරිකයින්ට තම වේදිකාවේ ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ සන්නිවේදනය කළ හැකි ආකාරයෙන් වැඩිදියුණු කිරීම් මාලාවක් ගෙන ඒමට උත්සාහ කර ඇත. වට්ස්ඇප් වෙබ් සහ ඩෙස්ක්ටොප් සේවාදායකයින් හරහා ව්‍යාපාරවලට ඔවුන්ගේ නාමාවලි කළමනාකරණය කිරීමට ඉඩ දීමේ විකල්පය සමාගම අප්‍රේල් මාසයේදී හඳුන්වා දුන්නේය. යෙදුම හරහා විකුණන ව්‍යාපාර මොනවාදැයි බැලීමට ගනුදෙනුකරුවන්ට ඉඩ දීම සඳහා එය පසුගිය වසරේ සාප්පු බොත්තමක් ද ගෙන ආවේය.

ලොව පුරා මිලියන 50 කට අධික වට්ස්ඇප් බිස්නස් ඇප් භාවිතා කරන්නන් සිටින බවත් ඉන් මිලියන 15 ක් ඉන්දියාවෙන් පැමිණි බවත් පසුගිය වසරේදී වට්ස්ඇප් අනාවරණය කළේය.

Comments

Popular Posts